Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4x4 - test

Ten artykuł ma 2 strony:

Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4×4 — dane techniczne

Nissan X-Trail 1,6 dCi 130 KM 4×4 Tekna — Dane techniczne
Silnik i napęd
Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1598 cm³  
Stopień sprężania: 15,4  
Moc maksymalna: 130 KM przy 4000 rpm  
Moment maksymalny: 320 Nm przy 1750 rpm  
Objętościowy wskaźnik mocy: 81 KM/l  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: AWD (na wszystkie koła)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Niezależne, wielowahaczowe  
Układ kierowniczy: Wspomagany  
Średnica zawracania: 11,2 m  
Koła, ogumienie przednie: 225/55 R19  
Koła, ogumienie tylne: 225/55 R19  
Masy i wymiary
Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Współczynnik oporu Cd (Cx): b.d.  
Masa własna: 1580 kg  
Stosunek masy do mocy: 12,15 kg/KM  
Długość: 4640 mm  
Szerokość: 1820–1830 mm  
Wysokość: 1710–1715 mm  
Rozstaw osi: 2705 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1575–1580/1575–1580 mm  
Prześwit (przód/tył): 210 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l  
Pojemność bagażnika: 135/550/1982 l  
Specyfikacja użytkowa
Ładowność maksymalna: 470 kg  
Osiągi
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,0 s  
Prędkość maksymalna: 186 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,2 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,8 l/100 km 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,3 l/100 km 6,5 l/100 km
Emisja CO2: 139 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena
Testowany egzemplarz: 167 100 zł  
Model od: 114 900 zł (99 900 zł w promocji)  
Wersja silnikowa od: 114 900 zł  
Wyposażenie
Wybrane wyposażanie testowanej wersji: Standardowe: Opcjonalne:
Dodatki stylistyczne nadwozia: Relingi dachowe, przyciemniane szyby Lakier metalizowany (3200 zł)
Dodatki stylistyczne wnętrza: Skórzana tapicerka -
Koła i opony: 19-calowe felgi z oponami 225/55 -
Komfort: Okno dachowe, system I-Key, elektrycznie otwierana klapa bagażnika, podgrzewane przednie fotele, wielofunkcyjna kierownica, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, tempomat, elektryczne szyby i lusterka, czujnik zmierzchu i deszczu, elektrycznie regulowany fotel kierowcy Trzeci rząd siedzeń (4000 zł)
Bezpieczeństwo: ABS, EBD, BAS, rozbudowany system ESP Chassis Control, daptacyjne światła drogowe, rozpoznawanie znaków drogowych, elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, asystent pasa ruchu, ostrzeżenie przed najechaniem, system kamer 360 stopni, reflektory full LED, asystent ruszania pod górę, 6 poduszek, TMPS, isofix -
Multimedia: Nissan Connect z ekranem dotykowy 5 cali, radio z MP3 i Bluetooth sterowane z kierownicy, nawigacja, 6 głośników -
Mechanika: Napęd 4×4, Start&Stop -

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe BMW X6 M50d (2015) - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Dacia Duster Blackstorm - test [wideo] Mitsubishi Lancer EVO IV - uliczny wojownik [test autokult.pl] Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Opel Astra GTC – emocje górą [pierwsza jazda autokult.pl] Peugeot RCZ 1,6 THP 200 – teoria szpanu [test autokult.pl] Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 vs. Suzuki SX4 S-cross 1,6 DDiS 4WD - test BMW X2 20d xDrive: wygląda fantastycznie, ale brakuje mu charakteru Nowa Kia Carens 1,7 CRDI - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Audi RS 7: głośny zwiastun nowej ery aut z Neckarsulm Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem BMW i3s jest drogie, ale życie z nim jest wyjątkowo tanie Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Najmocniejsze Mini w historii. Clubman i Countryman JCW na torze, drodze i poza nią Nowe Renault Zoe to miejski elektryk, którym możesz wyjechać daleko za miasto Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu