Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Skywell ET5 – sprawdziłem, czy nowy SUV z Chin ma szansę przebić się na europejskim rynku Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Pierwsza jazda: Lamborghini Huracán STO. W końcu odegrali się na Enzo Ferrarim Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 - królowa śniegu [pierwsza jazda autokult.pl] Pierwszy kontakt: DS 4 - znana konstrukcja, nowa odmiana Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą Test: Suzuki Vitara Strong Hybrid – wielu rzeczy nie rozumiem. Poza jedną!

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące