Audi R8 e-tron 2.0 (2015) na pierwszych zdjęciach

Audi już kilka dni temu przedstawiło komplet informacji o nowym elektrycznym R8 e-tron. Dostał on przydomek 2.0, by odróżnić go od prototypu, który nie wszedł do produkcji. Nowe R8 e-tron dysponuje zasięgiem wynoszącym 450 km. Moc generowana przez dwa silniki elektryczne to w sumie 462 KM. Audi udało się uzyskać maksymalny moment obrotowy na poziomie 920 Nm. Auto przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s. Zamówienia będzie można składać w drugiej połowie tego roku.

Zobacz również: Volvo V60 (2018) - premiera

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

#Dbajmyosiebie. W ten sposób możemy pomóc! Nowy szef i konsultant Caterhama [aktualizacja] Mitsubishi EVO powraca! W planach elektryfikacja i... Rakieta po raz drugi! - Brabus CLS V12 Rocket 800 (2011) Cadillac ATS - rywal BMW 3, Audi A4, Mercedesa C i Lexusa IS odsłonięty! [NAIAS 2012] Syrena Meluzyna R na sprzedaż – znamy cenę! Co się zmieni dla kierowców? Nowości w przepisach od 1 stycznia 2020 Ferrari F450 już we Frankfurcie? Z KERS-em?! Finalistki Miss Tuning 2011 Mercedes Klasy S (2013) - garść informacji BRABUS Ultimate High Voltage - P jak piorun Znamy specyfikację nowego Forda Mustanga na Europę

Popularne w tym tygodniu:

"Uczyłem się jeździć w fiacie 126 mojej ciotki". Włoch pokazał swój pomysł na nowego Malucha Maseczka w aucie. Przepisy dotyczą też pasażerów Rolnicy ponownie wyjechali na drogi. Zablokują nawet 200 tras To była kwestia czasu. Tuner zdejmuje limiter prędkości z nowych volvo Amerykanie pobili rekord Bugatti. Ponad 500 km/h na zamkniętej autostradzie Policja kupiła nowe radiowozy. Hyudani Kona Electric zasili szeregi Komendy Stołecznej Są nowe przepisy o przeglądach technicznych. Mają obowiązywać od początku 2021 r. Numery rejestracyjne dla rowerów. Tego chce berlińska policja Hummer powrócił. Ma elektryczny napęd o mocy ponad 1000 KM Nowe przepisy dotyczące sprowadzania aut. O karę za niezarejestrowanie auta póki co trudno "Przyszłość silnika spalinowego to kwestia polityczna". Diesel wciąż najbardziej wydajny Maseczki w samochodzie. Czy kierowca i pasażerowie muszą je zakładać?