Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Volkswagen up! high up! vs Peugeot 107 Active - nasza klasa [test autokult.pl] Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Infiniti Q50 2.0 Turbo Sport AT - test Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Chevrolet Malibu 2,0D LTZ - trudne zadanie [test autokult.pl] Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Porsche Cayman PDK 2013 - droga zabawka na co dzień [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta?