Carlsson C25 Super GT Final Edition – czas na pożegnanie
Carlsson pokaże w Genewie najnowszą i ostatnią wersję modelu Carlsson C25 Super GT.
Carlsson C25 Super GT zadebiutował w 2010 r. Samochód bazuje na Mercedesie SL R230. W porównaniu do seryjnego modelu została zmieniona nie tylko karoseria, ale też światła.
Final Edition ma nadwozie wykonane z włókna węglowego. Carlsson podaje, że jest ona lżejsza od fabrycznej o 160 kg.
Auto może być napędzane przez jeden z dwóch silników. Motor V8 generuje 450 KM. Jednostka V12 bi-turbo o pojemności 6,0 l wytwarza 753 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 1320 Nm, ale jest ograniczony elektronicznie do 1150 Nm.
Carlsson C25 Super GT Final Edition będzie mógł zostać wyposażony w węglowo-ceramiczne hamulce i układ wydechowy ze stali nierdzewnej. Dzięki aplikacji na smartfona będzie można regulować zawieszenie. Budowa jednego egzemplarza auta trwa 11 miesięcy.