Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Sprawdź, gdzie przyda się międzynarodowe prawo jazdy. Podpowiadamy, jak je wyrobić Wypalanie sadzy w filtrze DPF – ile trwa i kosztuje wypad za miasto? Systemy bezpieczeństwa i wspomagania jazdy – kiedy i jak działają oraz czy warto im zaufać? Aerodynamika [technika wyścigowa odc. 17] Tuleje zawieszenia: mały problem, a męczy Wracasz za kółko po przerwie – masz problem. Dokupienie godzin na specjalnych warunkach Zabezpieczenia fabryczne nie wystarczą. Pokazujemy sposób, jak ochronić auto przed korozją Czy warto bardziej dbać o silnik Diesla? Kosztuje to sporo, ale naprawy są jeszcze droższe Skrzynia bezstopniowa CVT - budowa, zasada działania, zastosowanie Precyzyjny pomiar - szerokopasmowe sondy lambda Szelki - czyli sportowe pasy bezpieczeństwa Większe spalanie zimą. ADAC wskazuje, ile kosztuje ogrzewanie szyb i foteli

Popularne w tym tygodniu:

Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości