Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG Shark - ponad przeciętnością [test autokult.pl] Seat Ibiza 1,2 TSI Ecomotive - koło ratunkowe [test autokult.pl] Hyundai i10 1,1 Comfort - wciąż w grze [test autokult.pl] Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] BMW F30 335d xDrive M Sport - test Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Jaguar F-Type przeszedł facelifting. Koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście