Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Porsche 911 GT3 kontra McLaren 600LT: starcie ulicznych wojowników Test: Mercedesy Klasy S - nie chcesz prowadzić Citroën DS5 2,0 HDi So Chic - było bardzo blisko [test autokult.pl] Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - V6 lepsze od V8? Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test klasyka: Mazda RX-7 - wirujący tłok zakręcił mi w głowie Jaguar XF 2.0D Auto - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył