Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium 300L - test Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Citroën DS4 1,6 THP 200 Sport Chic - lubię to! [test autokult.pl] Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Test Audi A8 55 TFSI: oaza spokoju na czterech kołach Volkswagen Arteon 2.0 TDI - test lepszego, ale droższego Passata Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost i 1,6 TDCi - pierwsza jazda Audi A3 Sportback 1,8 TFSI S-Tronic - doskonale zimne [test autokult.pl] Audi R8 upodabnia się do samochodu wyścigowego. Nie tylko z wyglądu

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500