Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Nowe MINI Cooper S - test Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie Opel Adam 1,4 Slam [test] Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Volvo S40 D2 Kinetic DRIVe - porządek po szwedzku [test autokult.pl] Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Fiat Panda Climbing 4x4 1,3 MultiJet [test autokult.pl] Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Lexus NX200t - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna? Test: Volkswagen Polo – chcesz miejski samochodzik? Spóźniłeś się!