Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Opel Ampera - test Test: BMW M235i Gran Coupe xDrive - żeby go docenić, trzeba zmienić podejście Audi TT Coupé 2,0 TFSI quattro S tronic - test Opel Astra Sedan 1,7 CDTi Executive [test autokult.pl] Test Hyundaia i10 1.2 MPI: 5 powodów, dla których warto się nim zainteresować Volkswagen CC 2.0 TSI DSG R-Line - test Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Renault Mégane 5d 1,2 TCe 115 KM BOSE Edition2 - kompaktowy zawrót głowy [test autokult.pl] Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Test: Kia Ceed SW PHEV to najtańszy plug-in na rynku. Sprawdzam, czy jest też najsensowniejszy

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski?