Testy samochodów Autokult.pl w 2014: podsumowanie

Rok 2014 już za nami. Był to dla nas bardzo pracowity okres. Przeprowadziliśmy 174 testy, czyli o jeden więcej niż rok wcześniej. Jeździliśmy około 250 samochodami różnych marek i z różnych przedziałów cenowych. Rok zamknęliśmy mocnym uderzeniem, jakim był grudniowy test Ferrari California T. Obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach. W nadchodzącym roku zobaczycie u nas kolejne egzotyczne samochody i więcej porównań. Dziękujemy, że z nami jesteście i zapraszamy na galerię z szybkim, fotograficznym podsumowaniem minionego roku. Pełną listę testów znajdziecie pod ostatnim zdjęciem.

Ten artykuł ma 6 stron:

Toyota GT86 Premium
fot. Paweł Kaczor

Toyota GT86 Premium

Škoda Octavia RS Combi 2,0 TDI DSG
fot. Mariusz Zmysłowski

Škoda Octavia RS Combi 2,0 TDI DSG

Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure
fot. Mariusz Zmysłowski

Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure

Hyundai Veloster Turbo 1,6 T-GDI
fot. Mariusz Zmysłowski

Hyundai Veloster Turbo 1,6 T-GDI

Nissan Qashqai 1,2 DIG-T - pierwsza jazda
fot. Marcin Łobodziński

Nissan Qashqai 1,2 DIG-T - pierwsza jazda

Zobacz również: Przystanek Bieszczady - Skodą Karoq odkrywamy polską Alaskę

Toyota Land Cruiser V8 Diesel (J200) D-4D
fot. Rafał Warecki

Toyota Land Cruiser V8 Diesel (J200) D-4D

Audi RS7 Sportback
fot. Adrian Matusik

Audi RS7 Sportback

Seat Ibiza Cupra
fot. Marcin Łobodziński

Seat Ibiza Cupra

Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus
fot. Mariusz Zmysłowski

Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Test: Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDI - kiedy zdajesz sobie sprawę, że nie potrzebujesz SUV-a Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Garmin nüLink! 2390 [test autokult.pl] Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Nissan NP300 Navara: najbardziej szosowy pick-up w klasie Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl] Test: Seat Ateca FR Black Edition – miał chwytać za serce, przemawia do rozumu MINI Paceman Cooper S ALL4 [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"