Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4 300 KM - szybko zapomnisz o (pozornie) mocnym napędzie Nissan Pulsar 1,5 dCi 110 Tekna – test Opel Karl 1,0 EcoTec Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Test: Audi A3 Limousine 35 TFSI - byłoby lepsze, gdyby nie normy spalin Mercedes-Benz GLA 200 CDI 4Matic 7G-DCT - test Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Volkswagen Cross Up! 1,0 75 KM - test Honda Civic Tourer (kombi) 1,6 i-DTEC [pierwsza jazda] Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki BMW i3s - miejski elektryk, którym da się driftować

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Mazda MX-30 to wszystko, co jest nie tak z elektrykami. I ciągle może mieć sens Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną