Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Test Hondy CR-V Hybrid: ten drugi hybrydowy SUV z Japonii Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Ford Galaxy 1,6 EcoBoost Ghia - autoszafa [test autokult.pl] Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - znowu się udało [pierwsza jazda autokult.pl] Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Volkswagen Arteon 2.0 TDI - test lepszego, ale droższego Passata Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Mercedes-AMG GT R to pierwsze od dawna auto sportowe, którego się bałem. W końcu!

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze