Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M2: suma wszystkich legend Citroën DS5 2,0 HDI So Chic - nie z tego świata [pierwsza jazda autokult.pl] Mateusz kontra Mateusz: mierzymy Volvo XC90 z Land Roverem Discovery Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 KM Titanium [test] Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Hyundai i30 Fastback N: świetny hothatch w nowym wydaniu Test Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech – Francuzi wracają tam, gdzie być powinni Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem