Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi A1 Sportback: wciąż brak konkurencji Test: DS 3 Crossback E-Tense to propozycja dla tych, którzy przede wszystkim chcą się wyróżnić Jaguar E-Pace i Porsche Macan: na dobry początek Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Test: Volkswagen T-Roc R - Golf R w przebraniu? Hyundai i30 (2012) 1,6 l - czy będzie hitem? [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Toyota Prius FL Prestige - 7 ekoprzykazań [test autokult.pl] Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy