Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition – do widzenia! [test długodystansowy autokult.pl] Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Toyota Auris Touring Sports Hybrid Prestige [test] Škoda Kodiaq 2.0 TSI DSG 4x4 - test pierwszego dużego SUV-a czeskiej marki Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche Czy to jest odpowiedź na ograniczenia samochodu elektrycznego? Pierwsza jazda Mercedesem GLC zasilanym wodorem Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją?

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500