Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi R8 V10 (2013) [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić Toyota Yaris GR Sport: mogła udowodnić, że hybrydy potrafią być ekscytujące, ale woli być oszczędna BMW X1 (2016) xDrive25i - test, opinia, spalanie, cena Nowy Mercedes GLS: naszpikowana gadżetami alternatywa dla limuzyny Mini Cabrio Cooper S nie ma sensu, ale to nie powstrzyma mnie przed polecaniem go każdemu Volkswagen e-Crafter - test "polskiego" samochodu elektrycznego z Wrześni Suzuki Swift Hybrid 1.0: liczy się lekkość Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Test Audi SQ8: tak nafaszerowane techniką, że samo auto staje się tylko nośnikiem Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Audi RS 3. Zabójca plakatów jedzie bokiem Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Porsche Panamera Turbo S e-hybrid - absurd! Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Pierwsza jazda: Cupra Born – do pełni szczęścia brakuje ważnego elementu Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Pierwsza jazda: Peugeot e-Partner i Citroën ë-Berlingo – są praktyczniejsze, niż może się wydawać Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd