Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën C3 1.2 PureTech 82 i 110 - segment B alternatywny Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Podsumowanie testów samochodowych autokult.pl (2011) Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi: świetne kombi, ale czy tak samo dobre jak hatchback? Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje