Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - gdzie jest czwarty listek? [test autokult.pl] BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Peugeot iOn - czy prąd zawładnie światem motoryzacji? [test autokult.pl] Mazda 6 Sport Kombi 2,0 Sky-G SkyEnergy [test autokult.pl] Volkswagen Polo R WRC Street - test Człowiek vs. hybryda [test autokult.pl] Za kierownicą Noble'a M600 – ostatniego analogowego superauta Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień

Popularne w tym tygodniu:

Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Mercedes GLB to chyba pierwszy kompaktowy SUV, który naprawdę mi się podoba Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Ford Ranger Raptor: test sportowego samochodu terenowego BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania