Nigdy nie ufaj reklamie

Nigdy nie ufaj reklamie

Mateusz Gajewski
03.02.2008 08:00, aktualizacja: 02.10.2022 14:07

Mercedes reklamując serię S używał m.in. porównania mówiącego o podobieństwie owej serii do czołgu - co wynika z poniższych zdjęć, nie powinniśmy traktować tego tak do końca serio. Kierowca tego S350 poczuł się jak król szosy, jednak nie wziął pod uwagę tego, że nawet najbardziej zaawansowane technicznie auto musi być dobrze poprowadzone - przypikował więc na pełnym gazie w betonowe zagrody na drodze. Radzę więc uważać i nie zapominać o tym, że dobry sprzęt wymaga dobrego operatora.

Obraz

Źródło: carscoop[block position="inside"]10780[/block]

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)