Do zaprezentowanego wczoraj Passata dochodzi jeszcze Golf z modułem hybrydowym. On również zasili flotę Volkswagena, jeśli chodzi o kategorię aut "ekologicznie poprawnych". Auto najprawdopodobniej będzie zasilał ten sam silnik, który znajduje się w VW Polo BlueMotion.
Do zaprezentowanego wczoraj Passata dochodzi jeszcze Golf z modułem hybrydowym. On również zasili flotę Volkswagena, jeśli chodzi o kategorię aut "ekologicznie poprawnych". Auto najprawdopodobniej będzie zasilał ten sam silnik, który znajduje się w VW Polo BlueMotion.
Ma to być TDI o pojemności 1,4 litra i mocy 74KM. Będzie go wspomagał 24konny silnik elektryczny oraz 7 przełożeniowa skrzynia DSG. Oczekuje się, że hybrydowy Golf będzie spalał ok. 3,4l/100km. Emisja dwutlenku również prezentuje się całkiem pozytywnie (wynosi ona 90g/km). Auto ponoć jest zaprojektowane w taki sposób, że może jeździć na dieslu, elektrycznym silniku, bądź na obu na raz, wspomagających się nawzajem. Do tego wszystkiego VW dołącza przycisk START/STOP oraz system wykorzystywania energii zdobytej w procesie hamowania.
Źródło: autoblog[block position="inside"]10736[/block]