Genewa: VW Golf TDI z modułem hybrydowym

Genewa: VW Golf TDI z modułem hybrydowym

Genewa: VW Golf TDI z modułem hybrydowym
Mateusz Gajewski
02.03.2008 18:00, aktualizacja: 02.10.2022 14:13

Do zaprezentowanego wczoraj Passata dochodzi jeszcze Golf z modułem hybrydowym. On również zasili flotę Volkswagena, jeśli chodzi o kategorię aut "ekologicznie poprawnych". Auto najprawdopodobniej będzie zasilał ten sam silnik, który znajduje się w VW Polo BlueMotion.

Do zaprezentowanego wczoraj Passata dochodzi jeszcze Golf z modułem hybrydowym. On również zasili flotę Volkswagena, jeśli chodzi o kategorię aut "ekologicznie poprawnych". Auto najprawdopodobniej będzie zasilał ten sam silnik, który znajduje się w VW Polo BlueMotion.

Ma to być TDI o pojemności 1,4 litra i mocy 74KM. Będzie go wspomagał 24konny silnik elektryczny oraz 7 przełożeniowa skrzynia DSG. Oczekuje się, że hybrydowy Golf będzie spalał ok. 3,4l/100km. Emisja dwutlenku również prezentuje się całkiem pozytywnie (wynosi ona 90g/km). Auto ponoć jest zaprojektowane w taki sposób, że może jeździć na dieslu, elektrycznym silniku, bądź na obu na raz, wspomagających się nawzajem. Do tego wszystkiego VW dołącza przycisk START/STOP oraz system wykorzystywania energii zdobytej w procesie hamowania.

Źródło: autoblog[block position="inside"]10736[/block]

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)