Nowa Zonda - większy silnik, większe wloty

Nowa Zonda - większy silnik, większe wloty

Mateusz Gajewski
16.05.2008 12:00, aktualizacja: 02.10.2022 14:31

Słowem - nadchodzi nowe, lepsze. Ogólnie bryła auta nie uległa zbytniej zmianie w porównaniu do aktualnie znajdujących się na rynku wersji, ale ta swoista "inność" była zawsze znakiem charakterystycznym Zondy. Co więcej? - znana bardzo dobrze rura wydechowa i włókno węglowe. Dużo włókna węglowego.

Słowem - nadchodzi nowe, lepsze. Ogólnie bryła auta nie uległa zbytniej zmianie w porównaniu do aktualnie znajdujących się na rynku wersji, ale ta swoista "inność" była zawsze znakiem charakterystycznym Zondy. Co więcej? - znana bardzo dobrze rura wydechowa i włókno węglowe. Dużo włókna węglowego.

Nie ma się tutaj co dziwić, wszakże auto nosi przydomek "sportowego". Ma więc być szybkie, zwrotne i nienadające się na polskie drogi. Jeśli chodzi o przód to nie sposób nie wspomnieć o ogromnych wlotach powietrza, które zapowiadają, że pod maską nowej Zondy będzie gorąco. Zagadką pozostaje wciąż kwestia tego, co będzie tam buszować, ale biorąc pod uwagę odnowiony kontrakt z AMG klienci nie powinni być zawiedzeni. Chodzą słuchy, jakoby nowa Zonda miała "pożyczyć" sobie silnik od McLarena SLR - V8 o pojemności 5,4 litra dysponująca mocą 680KM. Oby tylko ultralekka Zonda nie zaczęła latać. Daty premiery na razie nie ustalono...

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)