Samochód Jakuba Tatara z AS Design
Zewnątrz: lampy przednie „angel eyes” z ringami, lampy tylne „lexus look” w technologi diodowej (8 kolorów), wygładzona tylna klapa, maska w stylu "badlook", malowanie na dwa kolory: pierwszy orginalny odcień hondy a drugi pochodzący z palety chryslera, aluminiowy spojler firmy BOMZ Racing.
Wewnątrz: kierownica sportowa profilowana obszyta skórą, kubełkowe fotele MONZA RACING obszyte czarno niebieską skórą, short shifter, gałka zmian biegów TYPE R (JDM), podświetlone wnętrze, zegary indiglo, konsola PS2, monitor PHANTOOM 9”, zegary ndiglo Auto Gauge.
Silnik: przelotowy układ wydechowy 2 strumienicami, sportowy wałek rozrządu pod turbo Crower, kolektor wydechwy ze stali nierdzewnej pod turbine turbina T3/T4 TO4E gybryd.
Audio: zabudowa bagażnika w kolorze samochodu podświetlona neonami, radjko Sony Marine, głośniki Lanzara VB62 z serii VIBE o mocy 250 KW, wzmacniacz Lanzar Vibe 256 o mocy 1600 W, dwa głośniki niskotonowe Lanzara o mocy 800W.
Samochód Jakuba Tatara z AS Design
Zewnątrz: lampy przednie „angel eyes” z ringami, lampy tylne „lexus look” w technologi diodowej (8 kolorów), wygładzona tylna klapa, maska w stylu "badlook", malowanie na dwa kolory: pierwszy orginalny odcień hondy a drugi pochodzący z palety chryslera, aluminiowy spojler firmy BOMZ Racing.
Wewnątrz: kierownica sportowa profilowana obszyta skórą, kubełkowe fotele MONZA RACING obszyte czarno niebieską skórą, short shifter, gałka zmian biegów TYPE R (JDM), podświetlone wnętrze, zegary indiglo, konsola PS2, monitor PHANTOOM 9”, zegary ndiglo Auto Gauge.
Silnik: przelotowy układ wydechowy 2 strumienicami, sportowy wałek rozrządu pod turbo Crower, kolektor wydechwy ze stali nierdzewnej pod turbine turbina T3/T4 TO4E gybryd.
Audio: zabudowa bagażnika w kolorze samochodu podświetlona neonami, radjko Sony Marine, głośniki Lanzara VB62 z serii VIBE o mocy 250 KW, wzmacniacz Lanzar Vibe 256 o mocy 1600 W, dwa głośniki niskotonowe Lanzara o mocy 800W.
Samochód Mariusza Kułaga z AS Design
Zewnątrz: zderzak przedni z E46, tyl Deidel, progi, spojler na klapie, brewki Kamei, przednie lamp Ring Lexus Style Black, 17” felgi S2 Edition, lusterka M3.
Wewnątrz: tapicerka skórzana w kolorze czarnym z pomarańczowymi wstawkami, kierownica i nakładki na pedały „Raid”.
Silnik i zawieszenie: zawieszenie gwintowane Kn. Silnik: 2,8 ccm, 220 KM, sportowy filtr powietrza, rozpórka, chromowane kolektory.
Audio: jednostka sterująca Pionner P6800, głośniki wzmacniacz oraz subfofer Pioneer.
Samochód Jarosława Grzesło z klubu AS Design
Zewnątrz: bad Look, całe auto wygładzone, lusterka Z3, nakładki na progi, tylni zderzak zespolony z autem, lampy tylne lexus, wygładzona i przedłużona tylnia klapa, 2 sportowe wydechu, dokładka tylniego zderzaka zespolona z nim, przyciemnione szyby, Lambo Doors, zaspawane błotniki, felgi i oponyL felgi: 18”, opony 225/40
Wewnątrz: kierownica MOMO, elektryczne siedzenia Recaro w skórze, boczki drzwi obszyte skrórą, podsufitka obszyta zamszem, gałka zmiany biegów MOMO, pełna elektryka.
Zawieszenie: Pneumatycznie sterowane elektrycznie tzw. AirRide”
Silnik: 1,9 TDi 150 KM ChipTunning, skrzynia biegów sześciostopniowa
Audio: radio Pioneer moc 4x50W, odtwarzacz DVD, LCD wbudowane w deskę rozdzielczą po stronie pasażera, głośniki przednie Pioneer, tuba basowa Pioneer.
Więcej zdjęć samochodów z klubu AS Design zobaczysz w galerii.