Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Mitsubishi L200 Black Edition: sprawdzam w jakiej formie schodzi ze sceny Fiat Panda III 1,3 MultiJet II Lounge - filletcar [test autokult.pl] Elektryczne samochody Renault – z ekologią za pan brat [pierwsza jazda autokult.pl] BMW M235i Coupé - test Samochód, do którego mówisz. Sprawdzamy asystenta w Mercedesie Klasy A Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Nowe Volvo XC90 T8 Excellence: więcej niż premium Audi A6 Avant - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście