Hyundai w Paryżu

Hyundai w Paryżu

Hyundai w Paryżu
Mateusz Gajewski
02.10.2008 15:00, aktualizacja: 02.10.2022 15:36

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Paryżu Mondial de l’Automobile Hyundai prezentuje kolejne dwa modele, które - zdaniem Prezesa Hyundai Motor Europe Kun-Hee Ahn - przyśpieszą proces umacniania wizerunku Hyundaia jako marki klasy wyższej.

Hyundai i20 - całkowicie nowy model segmentu B oraz najnowszy SUV – Hyundai ix55 doskonale odzwierciedlają nowe hasło widoczne w reklamach marki - Liczy się Prawdziwa Jakość. Podobnie, jak w przypadku poprzednich modeli, i10 oraz i30, firma oferuje swoim klientom samochody wyprodukowane w oparciu o najwyższe standardy jakości.

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Paryżu Mondial de l’Automobile Hyundai prezentuje kolejne dwa modele, które - zdaniem Prezesa Hyundai Motor Europe Kun-Hee Ahn - przyśpieszą proces umacniania wizerunku Hyundaia jako marki klasy wyższej.

Hyundai i20 - całkowicie nowy model segmentu B oraz najnowszy SUV – Hyundai ix55 doskonale odzwierciedlają nowe hasło widoczne w reklamach marki - Liczy się Prawdziwa Jakość. Podobnie, jak w przypadku poprzednich modeli, i10 oraz i30, firma oferuje swoim klientom samochody wyprodukowane w oparciu o najwyższe standardy jakości.

Stylistyka ix55 niemal naturalnie przywodzi na myśl jakość, poprzez subtelny projekt wnętrza i eleganckie wykończenie. Tylna kanapa otwiera się elektrycznie, a do podświetlenia deski rozdzielczej wykorzystano technologię LED. Już w podstawowej wersji wyposażeniowej istnieje możliwość podłączenia i-Poda.

Obraz

Hyundai i20 charakteryzuje się niewielkim zużyciem paliwa i niską emisją spalin, a są to kluczowe czynniki pomagające zredukować koszty eksploatacyjne, co wpływa na poprawę jakości życia. Popularność samochodów ekonomicznych oraz lepsze warunki podatkowe w wielu krajach europejskich przekonały konsumentów do przyjrzenia się własnym wydatkom i wybrania samochodu spełniającego te kryteria. Samochody Hyundai łączą w sobie design, technologie i osiągi oferowane w cenie atrakcyjnej dla odbiorcy” powiedział Pan Ahn

Obydwa wspomniane modele pomogą firmie zwiększyć sprzedaż samochodów w Europie, ułatwiając realizację planu sprzedażowego, wynoszącego w 2009 roku 380.000 sztuk.

„*Skupiliśmy się na produkcji samochodów zaprojektowanych z myślą o rynku europejskim. Takie podejście okazało się słuszne, co widać na przykładzie modeli i10 oraz i30, spełniających wysokie wymagania Europejczyków. Modele i20 i ix55 to kolejny krok w przyszłość, który pomoże w umocnieniu wizerunku marki. "

Kolejną nowością zaprezentowaną na targach w Paryżu będzie i20 blue, czyli super ekologiczna, a przy tym ekonomiczna wersja przedstawiciela segmentu B oraz hybrydowa odmiana Santa Fe wyposażona w dwa silniki, benzynowy i elektryczny. Uzupełnieniem gamy modeli prezentowanych będzie limuzyna Genesis oraz jej sportowa odmiana Genesis Coupe, które zostaną po raz pierwszy pokazane na rynku europejskim.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Nowy Hyundai Azera
Nowy Hyundai Azera
Arkadiusz Gabrysiak
2009 Hyundai Sonata
2009 Hyundai Sonata
Mateusz Gajewski
Komentarze (0)