BMW 320d Gran Turismo Modern (3 GT) - test [galeria]

Gdy w 2009 roku BMW pokazało światu produkcyjną serię 5 z dopiskiem Gran Turismo, posypały się słowa krytyki. Z podwoziem większej serii 7 związano przerysowane nadwozie dwubryłowe, maskując się nazwą nowego segmentu PAV (Progressive Activity Vehicle). Sam model 5 GT z powodu nietypowej stylizacji w wielu mediach przekreślono już na starcie. Rynek zweryfikował jednak te prognozy, a marka BMW po 4 latach znowu zaskoczyła – przy rozszerzaniu gamy modelowej kolejny raz sięgnięto do symbolu GT, tym razem przy serii 3.

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki

Zobacz również: BMW 225xe Active Tourer - test

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Mini Clubman Cooper S (2016) - galeria zdjęć Jaguar XF 2.0D Auto - zdjęcia Isuzu D-Max 2.5 TD LSX z namiotem Roof Lodge - zdjęcia Renault Zoe Zen - test [cześć 1] - galeria zdjęć Volvo S60 T6 AWD Polestar (2016) - galeria zdjęć Nowy Seat Leon Cupra 280 DSG - test [galeria] Ford Focus RS Mk III - zdjęcia Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test [galeria] Nissan X-Trail DIG-T 160 - zdjęcia Peugeot 308 SW 1,2 e-THP 130 - pierwsza jazda [galeria] Mazda 3 2,0 Skyactiv-G - test [galeria zdjęć] Nowa Škoda Fabia Combi 1.2 TSI - zdjęcia