BMW 320d Gran Turismo Modern (3 GT) - test [galeria]

Gdy w 2009 roku BMW pokazało światu produkcyjną serię 5 z dopiskiem Gran Turismo, posypały się słowa krytyki. Z podwoziem większej serii 7 związano przerysowane nadwozie dwubryłowe, maskując się nazwą nowego segmentu PAV (Progressive Activity Vehicle). Sam model 5 GT z powodu nietypowej stylizacji w wielu mediach przekreślono już na starcie. Rynek zweryfikował jednak te prognozy, a marka BMW po 4 latach znowu zaskoczyła – przy rozszerzaniu gamy modelowej kolejny raz sięgnięto do symbolu GT, tym razem przy serii 3.

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki

Zobacz również: BMW X6 M50d - start z launch control

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Hamann Mirr6r na bazie BMW M6 - test [galeria] Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test [galeria zdjęć] Seat Mii by Mango - galeria testowa Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - zdjęcia Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test [galeria] BMW 640i (F12) Cabriolet - test [galeria] Mini Clubman Cooper S - zdjęcia Mercedes-AGM GT R (2017) - zdjęcia Škoda Citigo Monte Carlo 1,0 MPI 75 KM - test [galeria zdjęć] Nowy Seat Leon Cupra 280 DSG - test [galeria] Nowy Opel Insignia OPC – galeria testowa Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS - zdjęcia