Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła Renault Clio R.S. 200 EDC - dwie twarze [test autokult.pl] Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Ford Mustang GT 5.0 V8 : znalazłem swoje następne auto Ile nowości znajdziemy w odświeżonym Oplu Zafirze? Toyota Auris Prestige + Navi Hybrid - dwie twarze małego ekologa [test autokult.pl] Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - pierwsza jazda Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo: nie zawiodła przy trzecim spotkaniu Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet Hard Black Platinum - twardy i czarny [18+] [test autokult.pl] Nowy Renault Kadjar: cichy gracz w popularnym segmencie nie ma się czego wstydzić

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej