Hyundai postawił sobie dość wysoki cel. Firma zamierza w przyszłym roku sprzedać na terenie Starego Kontynentu 100.000 sztuk modeli i20. Jak chcą osiągnąć tak dobry wynik? No cóż, przede wszystkim spece od marketingu zakładają, że część nabywców to będą osoby, które przerzucą się na i20 z modelu Getz. Ten ostatni w 2008 roku znalazł w Europie aż 60.000 nabywców.
Hyundai postawił sobie dość wysoki cel. Firma zamierza w przyszłym roku sprzedać na terenie Starego Kontynentu 100.000 sztuk modeli i20. Jak chcą osiągnąć tak dobry wynik? No cóż, przede wszystkim spece od marketingu zakładają, że część nabywców to będą osoby, które przerzucą się na i20 z modelu Getz. Ten ostatni w 2008 roku znalazł w Europie aż 60.000 nabywców.
Producent, jak to zwykle bywa, zachwala swój pojazd pod niebiosa. Podobno w samochodzie wszystko jest lepsze od tego, co można było znaleźć w poprzedniku. Władze koncernu twierdzą także, że samochód został zaprojektowany z myślą o Europejczykach, więc powinien im przypaść do gustu. Targetem dla i20 są ludzie w wieku od 25 do 35 lat, a model ten ma być ich pierwszym samochodem.
Źródło: Moto Target