Reiter Engineering i Gallardo GT3 z homologacją drogową

Reiter Engineering i Gallardo GT3 z homologacją drogową

Reiter Engineering i Gallardo GT3 z homologacją drogową
Mateusz Gajewski
27.12.2008 16:00, aktualizacja: 02.10.2022 16:06

Jeśli firma Reiter Engineering dalej będzie postępować tak jak do tej pory, to pewnie niedługo przerabianie wyścigowych aut na ich drogowe odpowiedniki będzie główną pozycją w CV pracowników. Najpierw zabiegowi takiemu zostało poddane Murcielago R-GT, które na co dzień bierze udział w europejskich wyścigach LeMans (FIA GT1). Tym razem przyszła pora na młodszego brata z tej samej stajni. Do garażu Reitera pojechało Gallardo z serii GT3.

Jeśli firma Reiter Engineering dalej będzie postępować tak jak do tej pory, to pewnie niedługo przerabianie wyścigowych aut na ich drogowe odpowiedniki będzie główną pozycją w CV pracowników. Najpierw zabiegowi takiemu zostało poddane Murcielago R-GT, które na co dzień bierze udział w europejskich wyścigach LeMans (FIA GT1). Tym razem przyszła pora na młodszego brata z tej samej stajni. Do garażu Reitera pojechało Gallardo z serii GT3.

Samochód bazuje na zwykłym Gallardo z silnikiem V10 o pojemności 5 litrów. Samochód od wersji fabrycznej różni się między innymi nadwoziem wykonanym z włókna węglowego, poszerzonymi o 60mm zderzakami, nowym przednim "noskiem", który teraz cechuje się mrocznymi wlotami powietrza z siatexu po bokach. Do tego dochodzą także listwy boczne oraz ogromny tylny spojler zrobiony z włókna węglowego. Centralnie umieszczony układ wydechowy odchudza samochód o 9kg i dodatkowo dodaje 10KM mocy.

Całość wygląda bardzo ładnie, jednak szkoda, że firma Reiter nie pokusiła się o podanie danych technicznych. Ciekaw jestem o ile szybciej pojedzie on od podstawowej wersji Lamborghini Gallardo...[block position="inside"]10401[/block]

Źródło: autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)