Jak zapewne dobrze pamiętacie Audi słynie z tego, że lubi rozgłos. Reklama modelu R8, którą zaprezentowano niegdyś w przerwie amerykańskiego pucharu Super Bowl kosztowała firmę 6 milionów dolarów.
Plotki mówiły o tym, że także w tym roku podczas pierwszej z przerw pojawi się reklama firmy z czterema kółkami w logo. Okazały się one trafne - Audi wykupiło 60 sekund czasu antenowego (30 sekund = 3 miliony dolarów).
Jak zapewne dobrze pamiętacie Audi słynie z tego, że lubi rozgłos. Reklama modelu R8, którą zaprezentowano niegdyś w przerwie amerykańskiego pucharu Super Bowl kosztowała firmę 6 milionów dolarów.
Plotki mówiły o tym, że także w tym roku podczas pierwszej z przerw pojawi się reklama firmy z czterema kółkami w logo. Okazały się one trafne - Audi wykupiło 60 sekund czasu antenowego (30 sekund = 3 miliony dolarów).
Poniżej zamieszczamy filmik, który prezentuje proces powstawania reklamy. Warto wspomnieć, że wystąpi w nim znany aktor Jason Statham (ostatnio widziany w Transporterze 3).
The Making of Audi Superbowl Commercial Starring Jason Statham
Trzeba przyznać, że całość robi bardzo pozytywne wrażenie. Ilość osób zaangażowana w projekt i sceny, które widzimy świadczą o tym, iż ten 60-sekundowy film reklamowy robiony jest z rozmachem godnym największych hollywoodzkich produkcji.
Źródło: worldcarfans