Bridgestone i pan Ziemniaczana Głowa

Bridgestone i pan Ziemniaczana Głowa

Mateusz Gajewski
01.02.2009 08:00, aktualizacja: 02.10.2022 16:35

Bridgestone, światowy producent opon, podobnie jak Audi w przerwie transmisji amerykańskiego pucharu Super Bowl także zaprezentuje swoją reklamę. Wczoraj prezentowaliśmy Wam kulisy powstawania filmu reklamowego Audi, którego emisja kosztowała aż 6 milionów dolarów. Pora więc zobaczyć, jakiego asa w rękawie chowa Bridgestone:

PS. W rozwinięciu kilka filmików prezentujących proces powstawania. Wiemy także, że firma zaprezentuje 2 różne reklamy.

Bridgestone, światowy producent opon, podobnie jak Audi w przerwie transmisji amerykańskiego pucharu Super Bowl także zaprezentuje swoją reklamę. Wczoraj prezentowaliśmy Wam kulisy powstawania filmu reklamowego Audi, którego emisja kosztowała 6 milionów dolarów. Pora więc zobaczyć, jakiego asa w rękawie chowa Bridgestone:

Bridgestone's Taters Super Bowl 43 Commercial Teaser

PS. W rozwinięciu kilka filmików prezentujących proces powstawania. Wiemy także, że firma zaprezentuje 2 różne reklamy.

Bridgestone Super No.1

Bridgestone Super No.2

Bridgestone Super No.3

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)