Bridgestone, światowy producent opon, podobnie jak Audi w przerwie transmisji amerykańskiego pucharu Super Bowl także zaprezentuje swoją reklamę. Wczoraj prezentowaliśmy Wam kulisy powstawania filmu reklamowego Audi, którego emisja kosztowała aż 6 milionów dolarów. Pora więc zobaczyć, jakiego asa w rękawie chowa Bridgestone:
PS. W rozwinięciu kilka filmików prezentujących proces powstawania. Wiemy także, że firma zaprezentuje 2 różne reklamy.
Bridgestone, światowy producent opon, podobnie jak Audi w przerwie transmisji amerykańskiego pucharu Super Bowl także zaprezentuje swoją reklamę. Wczoraj prezentowaliśmy Wam kulisy powstawania filmu reklamowego Audi, którego emisja kosztowała aż 6 milionów dolarów. Pora więc zobaczyć, jakiego asa w rękawie chowa Bridgestone:
Bridgestone's Taters Super Bowl 43 Commercial Teaser
PS. W rozwinięciu kilka filmików prezentujących proces powstawania. Wiemy także, że firma zaprezentuje 2 różne reklamy.