Akcesoria Citroen DS Lifestyle

Akcesoria Citroen DS Lifestyle

Akcesoria Citroen DS Lifestyle
Bartosz Pokrzywiński
13.02.2009 19:00, aktualizacja: 10.10.2022 18:19

Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.

Do oficjalnej prezentacji pierwszego auta z nowej(starej) serii DS zostało jeszcze trochę czasu, jednak francuski producent samochodów postanowił pokazać akcesoria oznaczone tym logo. Mają one promować całą gamę przedmiotów "codziennego" użytku.

Nie chodzi tutaj oczywiście o szczoteczki do zębów, papier toaletowy i waciki. Citroen postanowił pomóc przyszłym właścicielom nowych ekskluzywnych DSów w utożsamianiu się ze swoimi autami. Podobnie jak Porsche i wiele innych firm zaczął więc produkować okulary przeciwsłoneczne, paski, naszyjniki, torby, torebki, telefony komórkowe, a nawet deski snowboardowe. Jest to też oczywiście zabieg, który ma rozreklamować zapowiedziane pojazdy.

Moim zdaniem pomysł zadziała, ale tylko w przypadku kobiet. Francuska marka niegdyś słyneła ze swojej niekonwencjonalności, nowe logo DS przypomina te stare, dobre czasy. Powodzenia w sprzedaży, niewiadomo jeszcze jak będzie z dostępnością tych produktów w Polsce.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/11]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)