Opel Insignia dobrze się sprzedaje

Opel Insignia dobrze się sprzedaje

Mateusz Gajewski
17.02.2009 18:00, aktualizacja: 02.10.2022 16:44

Opel Insignia, czyli spadkobierca popularnej Vectry, został wybrany samochodem roku 2009. Okazuje się, że wybór ten nie był bezpodstawny: nie dość, że pojazd jest naszpikowany nowościami technologicznymi (m.in. system "czytający" znaki), to dodatkowo jego sprzedaż ma się bardzo dobrze.

Opel Insignia, czyli spadkobierca popularnej Vectry, został wybrany samochodem roku 2009. Okazuje się, że wybór ten nie był bezpodstawny: nie dość, że pojazd jest naszpikowany nowościami technologicznymi (m.in. system "czytający" znaki), to dodatkowo jego sprzedaż ma się bardzo dobrze.

Do tej pory na Insignię skusiło się ok.60.000 osób (na razie są to tylko zamówienia). Opel najbardziej jednak chełpi się tym, że wśród klientów, którzy złożyli zamówienia znalazło się sporo chętnych, którzy wcześniej kupowali pojazdy u BMW czy Audi.

Oficjalna premiera Insigni w Polsce odbyła się w dniach 6-8 lutego. W kwietniu oprócz sedana do sprzedaży trafi także kombi, nazwane SportsTourer.

Źródło: samar

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)