Opel Insignia, czyli spadkobierca popularnej Vectry, został wybrany samochodem roku 2009. Okazuje się, że wybór ten nie był bezpodstawny: nie dość, że pojazd jest naszpikowany nowościami technologicznymi (m.in. system "czytający" znaki), to dodatkowo jego sprzedaż ma się bardzo dobrze.
Opel Insignia, czyli spadkobierca popularnej Vectry, został wybrany samochodem roku 2009. Okazuje się, że wybór ten nie był bezpodstawny: nie dość, że pojazd jest naszpikowany nowościami technologicznymi (m.in. system "czytający" znaki), to dodatkowo jego sprzedaż ma się bardzo dobrze.
Do tej pory na Insignię skusiło się ok.60.000 osób (na razie są to tylko zamówienia). Opel najbardziej jednak chełpi się tym, że wśród klientów, którzy złożyli zamówienia znalazło się sporo chętnych, którzy wcześniej kupowali pojazdy u BMW czy Audi.
Oficjalna premiera Insigni w Polsce odbyła się w dniach 6-8 lutego. W kwietniu oprócz sedana do sprzedaży trafi także kombi, nazwane SportsTourer.
Źródło: samar