Na początku tego roku na rynek trafił nowy Mercedes E klasy. Auto wygląda bardzo dynamicznie i zwinnie, jednak firmie Brabus to nie wystarczyło. Mechanicy postanowili wzbogacić ten model m.in. o atrakcyjnie prezentujący się pakiet aerodynamiczny. Przedni zderzak jest całkowicie nowy i ma on redukować siłę nośną przy przedniej osi. Tylny natomiast został delikatnie poprawiony, a do tego wzbogacił się o chromowane końcówki układu wydechowego, który został całkowicie wymieniony na ten od Brabusa.
Na początku tego roku na rynek trafił nowy Mercedes E klasy. Auto wygląda bardzo dynamicznie i zwinnie, jednak firmie Brabus to nie wystarczyło. Mechanicy postanowili wzbogacić ten model m.in. o atrakcyjnie prezentujący się pakiet aerodynamiczny. Przedni zderzak jest całkowicie nowy i ma on redukować siłę nośną przy przedniej osi. Tylny natomiast został delikatnie poprawiony, a do tego wzbogacił się o chromowane końcówki układu wydechowego, który został całkowicie wymieniony na ten od Brabusa.
Brabus oprócz ładnego wyglądu dorzuca także do E klasy większą funkcjonalność. Składa się na nią m.in. zmodyfikowane zawieszenie, nowe obręcze kół w rozmiarach od 17 do 20 cali, polepszony układ hamulcowy (przód: wentylowane i nawiercane tarcze 375mm; tył: tarcze 355mm).
Jeśli ktoś posiada model E500, to po oddaniu go w ręce Brabusa spotka go miła niespodzianka. Firma może zamontować w silniku specjalnie przygotowany wał korbowy oraz większe tłoki. Przyczyni się to do wzrostu pojemności modelu do 6,1-litra, a mocy do 462KM. Dzięki takim modyfikacjom pojazd będzie w stanie rozpędzić się do 100km/h w 4,7 sekundy.[block position="inside"]10179[/block]
Źródło: Brabus via Moto Target