Nowa E klasa w polskich salonach Mercedesa

Nowa E klasa w polskich salonach Mercedesa

Mateusz Gajewski
30.03.2009 12:30, aktualizacja: 02.10.2022 17:06

Nowa E klasa Mercedesa dokładnie 28 marca pojawiła się po raz pierwszy w polskich salonach sprzedaży. Za kilka dni rozpocznie się także kampania reklamowa tego modelu, której przewodziło będzie hasło "Nowa E klasa. Twój azyl". Nawiązuje ono do najważniejszych cech opisywanego modelu, a więc do bezpieczeństwa i niesamowitego komfortu podróżowania.

Nowa E klasa Mercedesa dokładnie 28 marca pojawiła się po raz pierwszy w polskich salonach sprzedaży. Za kilka dni rozpocznie się także kampania reklamowa tego modelu, której przewodziło będzie hasło "Nowa E klasa. Twój azyl". Nawiązuje ono do najważniejszych cech opisywanego modelu, a więc do bezpieczeństwa i niesamowitego komfortu podróżowania.

Już kilkudziesięciu klientów zdecydowało się kupić nową Klasę E, choć do tej pory nie mieli jeszcze okazji zobaczyć jej na żywo - relacjonuje Paweł Miszkowski, który piastuje funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars. Niemal jednocześnie ruszamy z dużą kampanią reklamową. Nadaliśmy jej charakter i zasięg odpowiedni dla jednego z kluczowych modeli w gamie Mercedes-Benz. Dla nas wprowadzenie Klasy E jest wyjątkowe, jako że po raz pierwszy od samego początku oferujemy klientom niemal jednocześnie dwie wersje, czyli limuzynę i coupe.

Samochód na samym początku będzie sprzedawany wraz z pięcioma różnymi jednostkami. Mercedes dodatkowo szczyci się tym, iż aż cztery z nich wykonano w oparciu o technologię BlueEfficiency, która zapewnia dobre osiągi przy małym apetycie na paliwo. Do tego dochodzi także niska emisja spalin, co w krajach Europy Zachodniej, gdzie przyjazny środowisku samochód=premia od państwa, może okazać się kluczowym elementem wysokiej sprzedaży.

PS. Widzieliście anglojęzyczną reklamę E klasy? Ciekawe czy i w naszej TV zobaczymy ten sam spot...

Źródło: samar

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)