Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Offroad Marcina: SsangYong Rexton - SUV czy terenówka? Oto odpowiedź Peugeot 208 1,2 PureTech Active "Bez barier" - test Suzuki Celerio 1.0 - test, opinia, spalanie, cena VW Passat GTE kontra BMW 330e: gdy floty chcą ratować świat Škoda Rapid Spaceback - władca przestrzeni - wideo cz.3 Hyundai Genesis 3,8 V6 - test Test wideo: Renault Megane RS - mógłbym takie mieć, ale... Audi A1 Sportback 1,4 TFSI S-Line - mały diabeł z Ingolstadt [pierwsza jazda autokult.pl] Pierwsza jazda: Cupra Born – do pełni szczęścia brakuje ważnego elementu Test: Volkswagen Multivan 6.1 Cruise - tylko odświeżony, ale zupełnie nowy Toyota Auris Prestige + Navi Hybrid - dwie twarze małego ekologa [test autokult.pl] Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył