5 motocykli o sportowym zacięciu

5 motocykli o sportowym zacięciu

5 motocykli o sportowym zacięciu
Damian Zarzycki
20.05.2009 12:42, aktualizacja: 02.10.2022 17:32

Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".

Każdy motocyklista chciałby poczuć się przez chwilę jak Valentino Rossi i na sportowym motocyklu pokonać kilka okrążeń na torze MotoGP. Producenci jednośladów tworzą maszyny typu super-bike, zapominając, że użytkowane są one na drogach. Magazyn MCN stworzył ranking najlepszych motocykli, które mają "sportową duszę" ale są "drogowymi".

MCN zapytał fanów motoryzacji o to, jakie ich zdaniem motocykle pozwalają na sportową jazdę, ale można je też użytkować na co dzień. Producenci jednośladów tworzą potężne maszyny (np. super-bike), których możliwości na dobrą sprawę można poczuć tylko na torze. A motocykle użytkuje się na ulicach miast. Więc MCN w oparciu o głosy fanów stworzył ranking 5 najlepszych "drogowych" motocykli ze sportową duszą. Oto one:

Honda CBR600F (2000-2007)

Honda CBR600F jest i pozostanie świetnym motocyklem do jazdy. Posiada naprawdę dużo mocy, a jazda sprawia wiele frajdy. Jest idealna praktycznie dla każdego.

Suzuki SV1000 (2003-do dziś)

Może i silnik pochodzi od starego TL1000S, ale ten V-Twin naprawdę ma moc. Poza tym wszystko inne w tym motocyklu było nowe. Poza tym cena nowego jak i używanego SV1000 mieści się w rozsądnych granicach.

Triumph Daytona 650 (2003-2005)

Wejście Daytony na rynek 600cm3 maszyn było udane. Daytona650 jest pięknym motocyklem wyposażonym w dobry silnik i skuteczne hamulce. Poza tym dobrze trzyma cenę.

Kawasaki ZX-9R (1994-2002)

Zaczęło się od sportowej maszyny, później nadeszła ewolucja. Popularny, lekki motocykl z dobrym silnikiem.

Honda VFR800 (2001-do dziś)

W latach 90. ta Honda była bardzo popularnym, dobrym motocyklem, który wymagał niewielkiego tuningu. I nadeszła VFR800 V-tec - czyli świetne warunki jezdne, dużo mocy itd.

Źródło: motorcyclenews.com

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)