Od dziś nową miarą dla świeżych samochodów będzie cena, jaką należy zapłacić za jednego konia mechanicznego. W przypadku Chevroleta Corvette GrandSport uzyskujemy całkiem przyjemny wynik, bowiem 1KM kosztuje w tym przypadku 129$. Ogółem jest ich pod maską 430, więc po prostych matematycznych wyliczeniach mamy ostateczny wynik: "Vette" z bogatą historią i z nadwoziem typu coupe, w wersji modelowej 2010 kosztuje 55.720$.
Od dziś nową miarą dla świeżych samochodów będzie cena, jaką należy zapłacić za jednego konia mechanicznego. W przypadku Chevroleta Corvette GrandSport uzyskujemy całkiem przyjemny wynik, bowiem 1KM kosztuje w tym przypadku 129$. Ogółem jest ich pod maską 430, więc po prostych matematycznych wyliczeniach mamy ostateczny wynik: "Vette" z bogatą historią i z nadwoziem typu coupe, w wersji modelowej 2010 kosztuje 55.720$.
Oczywiście jest to cena startowa. Model z rozkładanym dachem kosztuje nieco drożej - minimum 59.530$.
Pod maską pracuje wspomniany silnik o mocy 430KM. Jest to jednostka LS3 V8 o pojemności 6,2-litra. Maksymalny moment obrotowy wynosi w jej przypadku 575Nm. Klienci poszukujący mocniejszych wrażeń mogą dodatkowo poprosić (za odpowiednią opłatą) o zamontowanie sportowego układu wydechowego, który zwiększa moc do... 436KM. Niewiele. Jestem pewien, że firmy tuningowe będą miały wiele ciekawsze propozycje od tej fabrycznej opcji...[block position="inside"]9938[/block]
Źródło: Moto Target