Kiedyś był CPN, dzisiaj jest konsumencki kocioł...

Kiedyś był CPN, dzisiaj jest konsumencki kocioł...

lotos
lotos
Michal Grygier
23.07.2009 05:01, aktualizacja: 02.10.2022 18:03

Gdzie tankujecie swoje auta? Kiedyś była tylko jedna opcja - CPN - teraz macie o niebo większy wybór. Kiedyś obsługa nie musiała być ani miła, ani uprzejma, ani pomocna. Jak jest teraz?

Gdzie tankujecie swoje auta? Kiedyś była tylko jedna opcja - CPN - teraz macie o niebo większy wybór. Kiedyś obsługa nie musiała być ani miła, ani uprzejma, ani pomocna. Jak jest teraz?

Kiedyś również, nie można było powiedzieć... "OK., to jadę do konkurencji!". Tym samym, przedstawiam Wam wyniki rankingu "Jakość Obsługi 2009".

Wygrała sieć stacji Lotos. Konkurs podsumowuje wyniki konsumenckich obserwacji dotyczących obsługi na stacjach paliw w pierwszym półroczu tego roku. Wskaźnik Lotosu wynosi 3,17 w skali od -5 do +5.

Na dalszych miejscach w klasyfikacji znalazły się stacje Lukoil (3,1), Bliska (2,68), Orlen (2,53), BP (2,47), Shell (2,44), Statoil (2,44) i Neste A24 (1,82). Średni wskaźnik jakości obsługi na stacjach paliw wyniósł na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy 2009 roku 2,60. Pomimo recesji osiągnięto duży, bo aż 36% wzrost wskaźnika w stosunku do wyniku z ubiegłego roku, który uplasował się na poziomie 1,91.

„W zestawieniu ujęto wszystkie liczące się na polskim rynku sieci sprzedaży detalicznej paliw - podsumowuje Hanka Krzyżańska, prezes Lotos Paliw. „Zwycięstwo Lotosu jest o tyle istotne, że za najlepszych uznali nas sami klienci, którzy docenili dynamiczne zmiany jakie wprowadziliśmy w spółce w ostatnim czasie”.

lot
lot

Od 2007 r. Lotos Paliwa rozpoczęły efektywną reorganizację segmentu sprzedaży detalicznej, której głównym celem było zwiększenie konkurencyjności sieci, wzrost udziałów w rynku oraz dalsze podniesienie jakości świadczonych usług. W ramach realizowanej strategii rozwoju m.in. uruchomiono stacje ajencyjne, rozpoczęto sprzedaż paliw premium (Dynamic) oraz zainaugurowano program premiowy Navigator.

W rankingu „Jakość Obsługi 2009” wymieniono wszystkie firmy, dla których uzyskano wystarczającą liczbę danych pozwalających na porównanie. Klasyfikacja bada jakość obsługi oczami klientów poszczególnych firm i instytucji. Każdy konsument po przejściu przez proces rejestracji na stronie internetowej (www.jakoscobslugi.pl) może zgłosić własną obserwację jakości obsługi związaną z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży i obsługi klienta, a jego ocena wpłynie na wynik całego rankingu.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)