Pierwszy Skyline R34 GT-R w Polsce. Sesja zdjęciowa.

Pierwszy Skyline R34 GT‑R w Polsce. Sesja zdjęciowa.

Pierwszy Skyline R34 GT-R w Polsce. Sesja zdjęciowa.
Platforma Autokult
31.07.2009 09:37, aktualizacja: 02.10.2022 18:07

Wpis gościnny z bloga autoworld.pl.

Co więcej, jest to GT-R w wersji Vspec. Jest to rocznik 1999 i auto nie jest do końca seryjne. Co więcej, właściciel nie zamierza na tym poprzestać i planuje kolejne modyfikacje, które mimo wszystko zakładają pozostanie auta w specyfikacji drogowej.

Wpis gościnny z bloga autoworld.pl.

Co więcej, jest to GT-R w wersji Vspec. Jest to rocznik 1999 i auto nie jest do końca seryjne. Co więcej, właściciel nie zamierza na tym poprzestać i planuje kolejne modyfikacje, które mimo wszystko zakładają pozostanie auta w specyfikacji drogowej.

Jako że w serii samochód miał kolor nadwozia srebrny  (czyt. firmowy Passat/Corolla/Mondeo) to na początek Skyline pojechał od razu do lakiernika. Nowy kolor - fioletowy - robi na żywo znacznie większe wrażenie i zdaniem fotografów jest niezwykle ciężko uchwycić jego barwę na zdjęciach. Z modyfikacji dotychczas przeprowadzonych należy wymienić wymianę komputera sterującego na Apexi, który został wystrojony przez ABBEY motorsport. Układ wydechowy ma teraz średnicę 3.5'' (sic!). Downpipe oraz frontpipe pochodzi od firmy Trust, natomiast układ dolotowy jest sygnowany renomowaną marką wśród Nissanów - Blitz. Z elektronicznych dodatków doszedł jeszcze boost controler firmy Greddy, model Profec B2. Całe auto jest osadzone na seryjnym zawieszeniu ze sprężynami HKS. Amatorskie zdjęcia oraz relację z prac w lakierni możecie zobaczyć na forum www.racingforum.pl. Autorem zdjęć prezentowanej sesji jest użytkownik "maciekevo".

*Pełna galeria na blogu *autoworld.pl, *odwiedźcie również serwis *autofoto.pl

gtr5
gtr5
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)