Niedawno prezentowaliśmy szpiegowskie zdjęcia Cadillaca CTS w największej dostępnej wersji, czyli Sportwagon. Samochód w ogólnym rozrachunku wypadał całkiem nieźle, jednak jego sylwetka była zaburzona przez nie do końca poprawnie wyprofilowaną klapę bagażnika. Dziś chcielibyśmy Wam zaprezentować śmieszną i (naszym zdaniem) głupią reklamę tego modelu. Niech nie zrazi Was jednak logo General Motors na początku filmu - autorem filmu jest fan amerykańskich wozów.
Niedawno prezentowaliśmy szpiegowskie zdjęcia Cadillaca CTS w największej dostępnej wersji, czyli Sportwagon. Samochód w ogólnym rozrachunku wypadał całkiem nieźle, jednak jego sylwetka była zaburzona przez nie do końca poprawnie wyprofilowaną klapę bagażnika. Dziś chcielibyśmy Wam zaprezentować śmieszną i (naszym zdaniem) głupią reklamę tego modelu. Niech nie zrazi Was jednak logo General Motors na początku filmu - autorem filmu jest fan amerykańskich wozów.
Sam twórca „reklamy" mówi o sobie, że razem z kolegami tworzą grupę inżynierów General Motors, którzy postanowili wziąć sprawy marketingu marki w swoje ręce.* Jesteśmy zabawni, nieprzewidywalni, spontaniczni i gotowi robić co tylko się da, aby dać staremu dobremu GM odpocząć -* pisze autor wideo na swojej stronie MySpace.
Naszym zdaniem film nie jest nadzwyczajny. Nie jest także śmieszny ani nowatorski. Całe szczęście, że oficjele General Motors nie postanowili skorzystać z usług swoich pseudo-speców od marketingu...
Źródło: jalopnik