Czy tak będzie wyglądać nowa seria 7?
BMW serii 7 w niemal niezmienionej formie funkcjonuje na rynku od 2008 roku. Choć 6 lat jak dla samochodu tej klasy to nie jest dużo to obecne możliwości technologiczne pozwalają na częstsze premiery aut wszystkich segmentów. Warto również pamiętać, że bawarski producent jest ostatnim z niemieckiej trójki Audi-BMW-Mercedes, który nie pokazał jeszcze nowej wersji swojego flagowego modelu. Koncept Vision Future Luxury zaprezentowany na targach w Pekinie prawdopodobnie posłuży do prac nad następcą modelu F01 jednak ciężko jest liczyć, że wszystkie rozwiązania jakie w nim znajdziemy pojawią się w wersji produkcyjnej nowej siódemki.
Środek auta prezentuje się całkiem nieźle jednak już na pierwszy rzut oka widać, że nie ma większych szans na wejście do seryjnej produkcji. Na wykonanej z aluminium, drewna i skóry desce rozdzielczej próżno jest szukać jakichkolwiek przycisków fizycznych - ich rolę zgodnie z obecnie panującą modą zastąpiły panele dotykowe. Również pasażerowie na tylnej kanapie są zmuszeni do posługiwania się umieszczonym w szerokim tunelu środkowym tabletem.
Z zewnątrz samochód wyglądem przypomina koncepty CS oraz Gran Lusso Coupé. Cała kabina zbudowana jest wokół dominującej, poziomej linii szyb a długa maska obiecuje rząd bardzo nieekologicznych cylindrów. Otwierane pod wiatr tylne drzwi to oczywiście ukłon w stronę właściciela auta, który będzie mógł wygodnie zająć miejsce w swoim fotelu. Vision Future Luxury to również okazja dla BMW na zaprezentowanie swoich najnowszych nowinek technologicznych - na pokładzie znajdziemy wyświetlacz Head Up, laserowe światła z przodu oraz tylne wykonane w technologii OLED.