Jest typowe niedzielne popołudnie, a ty właśnie zdecydowałeś się zabrać swojego Kadetta do myjni samochodowej. No właśnie...
Jest typowe niedzielne popołudnie, a ty właśnie zdecydowałeś się* zabrać swojego Kadetta do myjni samochodowej*. No właśnie...
Powyższa reklama pochodzi z roku 1967, kiedy to w Ameryce sprzedawano Buicka Opel Kadett (nazwa nieco przydługa, ale wszyscy wiemy o co chodzi). Bohaterem reklamy jest typowy Amerykanin, który w typowe niedzielne popołudnie postanowił zabrać swoje auto do (nie)typowej myjni samochodowej.
W tym momencie zaczynają się schody. Czy ktoś z Was widział kiedykolwiek myjnię samochodową, gdzie zamiast myjek ciśnieniowych wykorzystywano by słonie? Podejrzewam, że nie, ale jakby na to nie patrzeć, to słonie są fajne, prawda? Ciekawe tylko, co na to ci goście od ochrony praw zwierząt...
Źródło: jalopnik