Nie daj się zaskoczyć zimie... stare jak świat, ale jare

Nie daj się zaskoczyć zimie... stare jak świat, ale jare

Nie daj się zaskoczyć zimie... stare jak świat, ale jare
Michal Grygier
16.10.2009 10:45, aktualizacja: 02.10.2022 18:42

Ruszyła kampania pod hasłem „Nie daj się zaskoczyć zimie. Już czas na zmianę opon”, przygotowana przez sieć specjalistycznych warsztatów samochodowych Euromaster.

Ruszyła kampania pod hasłem „Nie daj się zaskoczyć zimie. Już czas na zmianę opon”, przygotowana przez sieć specjalistycznych warsztatów samochodowych Euromaster.

Euromaster postanowił zwrócić uwagę kierowców na  konieczność wymiany opon na zimowe. Słusznie. Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych sieci Euromaster. Podstawowe założenia kampanii przewidują mailing do klientów, a także dystrybucję ulotek promocyjnych na terenie miasta lub dzielnicy funkcjonowania wybranego serwisu.

Według ekspertów Euromaster najlepszym momentem na wymianę opon na zimowe jest spadek temperatury otoczenia poniżej +7 stopni Celsjusza. U na oznacza to zazwyczaj październik. Wtedy drogi są zazwyczaj mokre, ponieważ woda nie odparowuje tak szybko z jezdni. Robi się ślisko i pojawiają się okresowe przymrozki, gołoledź, a nawet pierwsze opady śniegu. Co to oznacza, wie każdy wielbiciel okolicznych rowów.

"Chcemy przypomnieć wszystkim kierowcom o nadchodzącej zimie i wymianie opon. W celu uniknięcia kolejek warto umawiać się z serwisem z odpowiednim wyprzedzeniem - powiedział Radosław Antczak, Marketing & Purchasing Manager w Euromaster Polska.

W kampanii uczestniczą wszystkie serwisy Euromaster, które oferują sprzedaż opon osobowych oraz usługi dla klientów indywidualnych. Wybrane punkty Euromaster zostały zaopatrzone w odpowiednie materiały informacyjno-promocyjne - ulotki i kupony rabatowe oraz branding wspierający kampanię - plakaty i broszury.

Klientom, którzy zakupią minimum dwie opony i zamontują je w punkcie Euromaster, przysługiwać będzie rabat w wysokości 30% na jedną wybraną usługę do wykorzystania w okresie styczeń-luty 2010 roku.

Kampania potrwa do 30 października.

Promocja ciekawa. Akcja - choć banalna - to i słuszna...

Panie i Panowie - Zmieniamy opony!

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)