Wiemy, że pojazdy firmy TATA Motors nie należą do grupy najgorszych na świecie. Nowy model koncernu - Indigo Manza - tylko potwierdza tę tezę. W standardzie oferuje on m.in. ABS, poduszki powietrzne, łamaną kolumnę kierowniczą i masywne wzmocnienia boczne.
Przy okazji prezentacji modelu na rodzimym rynku, prezydent Tata Motors, Rattan Tata, powiedział: Indigo Manza jest nowoczesnym, uwzględniającym wymagania klientów sedanem zbudowanym na nowej platformie i ma ogromny potencjał do bycia liderem w swoim segmencie.
Wiemy, że pojazdy firmy TATA Motors nie należą do grupy najgorszych na świecie. Nowy model koncernu - Indigo Manza - tylko potwierdza tę tezę. W standardzie oferuje on m.in. ABS, poduszki powietrzne, łamaną kolumnę kierowniczą i masywne wzmocnienia boczne.
Przy okazji prezentacji modelu na rodzimym rynku, prezydent Tata Motors, Rattan Tata, powiedział: *Indigo Manza jest nowoczesnym, uwzględniającym wymagania klientów sedanem zbudowanym na nowej platformie i ma ogromny potencjał do bycia liderem w swoim segmencie.
Mierzący 4,4-metra pojazd jest zupełnie świeżą konstrukcją firmy TATA. Dzięki obszernym rozmiarom (szerokość 1,7m., rozstaw osi 2520mm) oferuje on dość sporą ilość miejsca we wnętrzu, dla pasażerów. Spokojnie może w nim podróżować 5 osób. Wygląd wnętrza także jest na całkiem porządnym poziomie - dwutonowa deska rozdzielcza pokryta miękkim materiałem, a do tego dochodzi konsola centralna zawierająca odtwarzacz muzyczny w rozmiarze 2 DIN ze złączem USB i Bluetooth oraz sterowaniem za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy. Wyższa półka, nieprawdaż?
Pod maską modelu może pracować jedna z dwóch dostępnych jednostek. Do wyboru oferowane są:
- 90-konny diesel Quadrajet o pojemności 1,3-litra, z zasilaniem common rail;
- 90-konny benzyniak o pojemności 1,4-litra z układem zmiennych fal rozrządu.
Obie jednostki opracowano w kooperacji z Fiatem. Jedynym minusem tego pojazdu jest fakt, że ma on być oferowany tylko na rynku indyjskim. Gdyby trafił do nas, to Dacia Logan zyskałaby sporego konkurenta.
Źródło: samar