To już się staje nudne. Audi to, Audi tamto. Jednak prawda jest taka, że Audi znów jest najlepszą marką (z branży motoryzacyjnej) w Niemczech...
Konkurs i badanie zorganizował AutoMarxX firmy ADAC. Producent z Ingolstadt po raz siódmy z rzędu zapewnił sobie tą ważną nagrodę dla marki i wyprzedził konkurentów z segmentu premium. W raporcie AutoMarxX ADAC ocenia od 2001 roku postrzeganie i siłę marek 33 firm motoryzacyjnych działających w Niemczech.
„Jestem bardzo dumny ze zwycięstwa w ADAC AutoMarxX. Zadowolenie klientów jest naszym najważniejszym celem. Nagroda ta pokazuje, że jesteśmy na właściwej drodze, aby do roku 2015 zostać odnoszącą największe sukcesy marką premium - podkreślił Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG.
Na jakiej próbie wykonano badanie? ADAC przepytał 4 000 kobiet i mężczyzn oraz wziął po uwagę różne elementy jak raport TUV, wartość rezydualną, statystykę usterek ADAC i tym podobne jak image marki, siła marki, zadowolenie klientów, siła produktu, środowisko i bezpieczeństwo to sześć kryteriów mających wpływ na ocenę.
No cóż, czekać na kolejne nagrody. Audi tak łatwo pola nie odda...