Gemballa MIG-U1

Gemballa MIG-U1

Gemballa MIG-U1
Michal Grygier
14.01.2010 14:58, aktualizacja: 02.10.2022 19:49

Gemballa znów poszalała. W zasadzie informacje o tym aucie zamieściliśmy już jakiś czas temu, jednak teraz mamy garść nowych doniesień. I znacznie lepsze zdjęcia...

Gemballa najbardziej znana jest ze swoich realizacji Porsche, ale Niemcy nie brzydzą się także dotknąć Ferrari Enzo, na bazie którego powstał właśnie MIG-U1! W największym skrócie, to podrasowane Enzo.

Silnik najważniejszy. W takim wydaniu auto dysponuje jednostką napędową V12 o mocy aż 700 KM.

Aby było jeszcze ciekawiej, zadbano o zbicie masy i nowy wygląd. Przednie spojlery generują teraz o 35 kg więcej siły dociskowej, w porównaniu do wersji seryjnej. Podobnie "wzmocniono" dyfuzor z tyłu. Cały samochód jest teraz o 80 mm szerszy z przodu i o 100 mm z tyłu. MIG jest ekstremalnie nisko zawieszony, a w pokonywaniu krawężników i "śpiących policjantów" pomoże elektro-hydrauliczny system podnoszenia, który całe auto może podnieść o 4,5 cm.

Wnętrze jest bardzo luksusowe. Mamy DVD, nawigację satelitarną, podłączenie pod iPoda, czy 7-calowy dotykowy wyświetlacz.

Gemballa planuje zbudować 25 sztuk MIG-U1, i obiecuje, że nie będzie dwóch takich samych!

Jak dla mnie - nie ma drugiego takiego tunera jak Gemballa...[block position="inside"]9367[/block]

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)