Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Za dużo oleju w silniku? Podpowiadamy co z tym zrobić Filtry cząstek stałych - jak o nie zadbać? [część 3] To nie jest podróbka oleju Motul. Tylko czy faktycznie jest syntetyczny? Co to jest sprzęgło samonastawne? Silniki benzynowe, których nie warto kupować. Są bardzo podobne do tych polecanych Zasada działania systemu MultiAir [część 1] Uszkodzenia łożysk - rozpoznawanie objawów [poradnik] OC droższe dla tych, którzy zwlekają z kupnem samochodu. Zobacz praktyki ubezpieczycieli Auto w firmie – anegdoty z życia wzięte Uderzenie pioruna w samochód. Tłumaczymy, czy coś grozi kierowcy Lotnisko Warszawa-Okęcie – parking: lokalizacje i ceny Płyny chłodnicze – fakty i mity

Popularne w tym tygodniu:

Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 9 części, które lepiej wymienić na używane, ale oryginalne 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? "Masło" w oleju silnikowym. To nic groźnego, ale nie należy bagatelizować Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady