Reklamy tworzone z myślą o Super Bowl, czyli prawdopodobnie największego wydarzenia sportowego w Stanach Zjednoczonych, są zazwyczaj bardzo dopracowane, przemyślane, dobre i czasem śmieszne. Tutaj wszystko się zgadza. Reklama jest świetna. Choć trochę naciągana.
Reklamy tworzone z myślą o Super Bowl, czyli prawdopodobnie największego wydarzenia sportowego w Stanach Zjednoczonych, są zazwyczaj bardzo dopracowane, przemyślane, dobre i czasem śmieszne. Tutaj wszystko się zgadza. Reklama jest świetna. Choć trochę naciągana.
Reklama Cars.com informuje dosadnie: nawet najbardziej inteligentny człowiek świata może mieć problem z... wyborem samochodu. Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie miałem problemu z wyborem samochodu. Czy to naprawdę tak skomplikowane?
I jeszcze jedna ciekawostka. Otóż, pół minuty czasu antenowego na Super Bowl kosztuje 3 miliony dolarów. Ten spot ma minutę! Nieźle...