To się nazywa agresywna kampania reklamowa!

To się nazywa agresywna kampania reklamowa!

To się nazywa agresywna kampania reklamowa!
Bartosz Pokrzywiński
05.03.2010 14:02, aktualizacja: 02.10.2022 20:12

Praca w agencji reklamowej należy do jednej z najciekawszych na świecie. Nigdy nie wiesz z czym przyjdzie Ci się zmierzyć i nie wiesz też na ile możesz sobie pozwolić. Czy wypada kopać leżącą Toyotę? Czy można prowadzić tak agresywną kampanię reklamową?

Jakiś czas temu Toyota ogłosiła gigantyczną akcję serwisową, w której udział biorą również właściciele aut w naszym kraju. Winowajcą wszystkiego były wadliwe mechanizmy pedału gazu, które w pewnych okolicznościach mogły blokować się, zostając w podłodze.

Cały szum związany z tą akcją postanowiła wykorzystać duńska firma zajmująca się produkcją bram garażowych. Czy Dansk Port Teknik nie posunął się zbyt daleko?

Otóż firma ta oferuje 20 procent rabatu na bramy garażowe dla klientów Toyoty. Zdjęcie powyżej mówi chyba wszystko.

Zabawne czy jednak lekka przesada?

Źródło: Autoblog

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)