Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Suzuki Ignis: crossover, który poprawia nastrój BMW X4 xDrive 30d - test Citroën DS5 2,0 BlueHDI 180 KM So Chic – test Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - test Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl] Carlsson C 63 AMG CK 63 RSR Prototyp (2011) - bliskie spotkanie trzeciego stopnia [pierwsza jazda autokult.pl] Nowa Toyota Corolla XI 1,4 D4D na Majorce [pierwsza jazda autokult.pl] Seat Mii - duch Barcelony [pierwsza jazda autokult.pl] Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Audi RS Q3 - test Renault Fluence 2,0 Sport Way - wyścig kanapą [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód