Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI vs Infiniti Q60 2.0t – jak Dawid z Goliatem Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha BMW i3 - test elektrycznego premium Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Elektryczne samochody Renault – z ekologią za pan brat [pierwsza jazda autokult.pl] Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk? Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Kia Venga 1,4 DOHC CVVT L - budżetowa sympatia [test autokult.pl] Vlog test: Volvo XC40 T5 plug-in - ile zużywa paliwa naprawdę i czy to się opłaca?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył