Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Peugeot 508. Francuzi sprawili, że limuzyna znów jest pożądana Nawigacja TomTom GO 1000 [test autokult.pl] Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Toyota Avensis 2,0 D-4D Premium Motorsport - kombi podszyte "sportem" [test autokult.pl] Nowa Kia Carens 1,7 CRDI - pierwsza jazda Nowy Opel Astra K 1.6 CDTi - test, opinie, spalanie, cena Audi A3 Limousine [pierwsza jazda autokult.pl] BMW M3 Competition: wymagający sedan dla wymagających klientów Opel Astra Tourer 1,4 Turbo LPGTEC Enjoy vs. Opel Astra Sedan 1,7 CDTI Business - test Nowy Volkswagen Sharan (2015) 2.0 TDI DSG - test, opinia, spalanie, cena Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście